Мінімальна сума замовлення  - 200 грн.

Способи доставки

  1. Кур'єром по м. Києву (Вартість 70 грн)
  2. Новою поштою по України (Вартість згідно тарифам перевізника)
  3. Самовивіз - безкоштовно. Київ, вул Євгена Маланюка, 112. В'їзд з вул. Каховська

Доставка безкоштовна при замовленні на суму від 1500 грн.

Способи оплати

  1. Готівкою Кур'єру
  2. Накладеним платежем на Новій пошті (У разі оплати замовлення післяплатою, оплату за послугу «накладений платіж» здійснює покупець за тарифами транспортної компанії)
  3. На картку Приват-Банку (гарантовано отримуєте знижку 5% на ваше замовлення)
  4. Онлайн на сайті

Умови повернення та гарантії

Продукти харчування повернути (обміняти) можливо тільки у випадку, якщо вони виявились неналежної якості, в тому числі, але не виключно, якщо їх зовнішній вигляд не відповідає необхідному, порушені терміни придатності, а також є органолептичні зауваження (на що необхідний експертний висновок).

За умови ж якщо продовольчий товар є належної якості, то відповідно до Додатку №3 до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994№172 «ПЕРЕЛІК товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)» він не підлягає поверненню чи обміну.

Згідно Закону України «Про захист прав споживачів» у випадку, якщо після покупки непродовольчого товару в нашому магазині Ви виявите заводський брак, або ж куплений товар не підійде Вашому улюбленцю за розміром, кольором чи іншим подібним параметром, Ви можете повернути чи обміняти його на інший товар протягом 14 днів від дати покупки.

У разі відсутності у наявності  аналогічного товару, Ви маєте право придбати будь-які інші товари з асортименту нашого магазину з відповідним перерахуванням вартості або отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або придбати аналогічний товар в момент першої поставки відповідного товару до нас на склад, про що ми зобов'язуємося повідомити Вас в день поставки. (Ст.9 п.2 Закону).

У разі поставки Вам товару неналежної якості чи неправильної комплектації, Ви маєте право вимагати заміни на аналогічний належної якості чи коректної комплектації, при цьому доставка за такої заміни товару чи замовлення здійснюється за наш рахунок.

Перевірка комплектності, кількості та відсутності дефектів в товарі проводиться в момент його передачі Вам безпосередньо під час доставки. Тому просимо Вас під час отримання товару ретельно та уважно перевіряти комплектацію доставленого замовлення, строки придатності та відсутність зовнішніх пошкоджень упаковки. Якщо зауважень немає – Ви підписуєте документ про передачу Вам товару, який буде наданий  регіональним представником чи кур'єром служби доставки. Претензії стосовно зовнішнього вигляду та механічних пошкоджень приймаються тільки в момент доставки.

Ми просимо Вас звернути увагу на те, що обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у користуванні та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей і тому подібне. Повинні бути збережені: повний комплект товару, цілісність і всі компоненти упаковки, ярлики, маркування виробника, цінники, бирки тощо.